vi taler om søjler af blomster i sale hvor teenag

bridges, construction, pictures, words

Maskulinistisk digt

på 8. august 2011

De vågner deres glade

spegede krop

op

gennem

emmende af sved. Jeg

vi

jeg griber ud efter

ind i dine

Hvis du vil

anmelde kan du det

kan du det

email: jegsavnermigselv@selv.dk

Eneste ven og

kæreste De

De har entreret mit

lille skidne lille danske hjerte

lever og sind

Jeg

vi

du

jeg de kommer De ind

og lægger Deres

kærestelillemand

erduikkeklarover

hvadduhargjort

i mine øregange

altid modtagelige for

altid skyldige i

beskyldninger skyldigt rettet mod det forrige århundrede


Skriv et svar

