vi taler om søjler af blomster i sale hvor teenag

bridges, construction, pictures, words

Kvindernes kampdag

på 8. marts 2011

Alt der kan ske sker. Tiden er massiv siger det mens det jubler og springer i føddernes huller i jorden de har lavet hvorfor kan jeg ikke få det her ud fra under neglene hvad hedder det egentlig det sorte hvis man lugter til det lugter det grimt det er ligesom hvis man har nyst i sine hænder det stinker forfærdeligt så snart det er ude af næsen og på rum sø det er fandme typisk at han kommer med den kommentar så sent at jeg ikke kan nå at gøre hvad var det noget ved det hvad var det nu helt præcist han sagde Tage hensyn til børnene skulle du det var det han sagde og så med de opspærrede øjne og hovedet helt ret op pegende mod skyerne og hans skide ironiske monokel der hænder over hans ironiske overskæg på den ironiske kropsholdning han kan rende mig i røven svir på ham han tror jeg ikke hørte ham den morgen hvor han sad ude på toilettet og klagede sig og hulkede nogen imponerende kraftpræstation af et menneske er han sgu ikke og den måde hun gik som John Wayne bagefter duk duk duk og vippede hele kroppen for at de røde nuprede baller ikke skulle gnide hindanden vorherrebevares han kan ja fandme han kan op og ned af stolper og den teoretiker mig der og den teoretiker mig der og altid en forpulet smart indvending mod hver eneste af dem og hvis man sagde til ham at han heller skulle skrive sig den skide bog end at sidde her blob blob blob siger det ud af hans mund hellere skulle skrive den bog end at sidde her og blæse sæbebobler men ih nej fandme nej det er for hvad er det det er for etableret nej ikke engang det det er sikker moralsk uansvarligt eller nej at lægge sig på ryggen for varelogikken siger han så og snor sit ironiske overskæg eller også er det bare fordi at hvis det stod i en bog kunne det være så ironisk det ville det ville stadig stå der og det ville ikke forsvinde men han lægger sig sgu ikke på ryggen for nogen nej på nær selvfølgelig dem han lægger sig på ryggen for til gengæld måtte han ind og lægge på maven den dag duk duk duk med kroppen tippende fra side til side og benene ud til siden et fucking gående Eiffeltårn lignede han det Marcus har stående ind i vinduet eller på er det gulvet det ligger åh skide være med det og ind på sengen og ligge Har du det dårligt skat sagde jeg han sagde bare ingenting og gryntede lidt og bed tænderne sammen Skal jeg hente dig noget du ser helt rød ud i hovedet og så fór han op og fandme om ikke og kunne jeg ikke forstå at han bare lige skulle være lidt i fred og fandme og jeg gjorde store øjne og lagde hovedet på skrå og han gik tilbage duk duk duk når han sko ramte jorden faretruende ved at vælte var han hele tiden og fandme så står han der kun et par dage efter og som om nogen kunne have glemt det og stiller sådan et ansigt op for børnenes skyld min bare han ville sno sit ironiske skæg og sige det modsatte hvis jeg havde røget den cigaret udenfor Kom dog ind ville han brøle og fandeme om børnene skulle tro at han sendte sin kone ud i kulden når det passede ham og din mund sagde han eller var det før nej efter det med børnene din mund du smager som et askebæger kunne han dog bare have fundet på en anden ting at sige jeg var nær faldet i søvn så kedeligt udartede skænderiet sig men jeg kunne hele tiden ikke tænke på anden hans røde barneballer og den fine hud omkring røvhuller med revner i og der siver lige så stille blod til og hver gang han tager et skidt gnider huden mod hinanden og der løber blod til igen og hvem var det nu jeg engang talte med det om Frank han sagde at det skete for ham i hvert fald engang om måneden jeg ved sgu ikke hvordan den hud overhovedet nåede at blive sig selv igen nogensinde hvis han hele tiden rev den op igen og igen


Skriv et svar

