vi taler om søjler af blomster i sale hvor teenag

bridges, construction, pictures, words

I fuld flugt frosset over det kilometerhøje bange !

på 25. november 2010

Indsættelse af den døde mand i historien. Couldn’t do if she saw half our faces. I og med mennesket er historien altid også historien om sig selv. Persepktiv og så videre. Men det er ikke længere spørgsmålet om det er sådan eller ej, men et sprøgsmål om hvordan det er sådan eller ikke er sådan. Kameraet kan jo ikke sådan nogle ting. Det bliver et spørgsmål om at komme udenom repræsentationen, og det kan skriften frem for billedet ved at gå bagom repræsentationen med en anden repræsentation. Hvert sprog er et metasprog til alle andre sprog, og har således også alle andre sprog til rådighed som metasprog til sig selv.

Hvis man ringede til sin mor og sagde jeg sidder lige og falder. Og ville have hende til at gøre noget ved det, hvis folk går ned af stranden og synger det her, og de har ikke tøj, så har man typisk ikke noget tøj på. Jeg ringer hjem og siger, må jeg sende dig en skal jeg ikke lade være med det. Paradise. Hvorfor chikanerer du hende ikke. Vi er jo i sommerhus. Og der er lys væltende over hele tiden marken væltende med en stor påtegnet sne over sig. Det vil jeg ikke tage ansvar for, men det mærkelige, det er nok mig. Inden du havde drukket dig sendt til en anden verden eller et andet sæt tænder i en verden der ligner. Anything that can happen, happens. Det er de fortænkte typer med de klare katteøjne.


Skriv et svar

