vi taler om søjler af blomster i sale hvor teenag

bridges, construction, pictures, words

I fuld flugt frosset over det kilometerhøje bange !!!!

på 25. november 2010

Kæft vi er smarte som en klan med en rate
Hey you gik but you aren’t anything my friend,
these chords are coming through an agent.
Jeg kommer ikke så meget gennem huset som en skygge som jeg kommer gennem infrastrukturen den ene vej efter den anden til jeg er ved marken der rækker tunge ud mod havet. Det grønne ildklaver, kaldte vi det. Vandet lyser som vandets lys. Med den døde mand. Historiens kamera, dets snylter kommer ind her og vi er boende i det med laks på væggene og tusind insekter der er kernekraft i stemningen.
Manden liger i kisten og mens jeg gnider den ene fod over den anden kigger jeg over på min bror. Dina sidder ved siden af ham og har armen om lænden på ham. Han kaster sine fuglefødder over på bordet. Du får så mange børn som der er knuder på din navlestreng, siger han, jeg ved ikke hvor han har det fra.
Græsset i øvrigt som rødt små skrøninger i rødt stående ud over bordets sorte og turkise. Nu kommer barnet til syne og kravler op til den døde mand, der stadig er på vej ud over broens kant og politiet ankommer i blåt blinkende hav blinkende.
Kommer du igennem gangen som en maskine. Hun lægger sin hænder henover hinanden
og så tænker jeg intenst på de gule, insektgule maling på beton der går op fra vandet til havnefrontens kant. Han kommer igennem som et haglgevær i natten der ikke vil sidde stille som en ugle hele mørket igennem.


Skriv et svar

