vi taler om søjler af blomster i sale hvor teenag

bridges, construction, pictures, words

I fuld flugt frosset over det kilometerhøje bange !!

på 25. november 2010

Jeg tar penge bort til den ene strand eller den anden, et skib til Panama bagefter fx, jeg forestiller mig øerne indhugget i solens massiv. Det gamle kender ét og ét, fra det kan man lære at noget er noget og noget er noget andet og sådan er det fundamentalt for enhver nuancering. Du er et hul alt forsvinder ind i, kommer billederne ind eller er de sluppet ud?
Selvfølgelig kan du gøre dig blind med øg og brændevin og allegorier, men selvom de ikke giver dybere viden, hjælper de dig med at føle dig mere hjemme. Dine sange de døde med dig, det er ikke så patetisk som ingenting eller nogenting som forklædning. André Bobin: Breve fra jæger. Det var ikke meget længe siden jeg lagde min kniv der ved træstammen, men jeg gik i byen med sølvstøvler på bagefter, jeg er her og nu, og før det var vi oppe i rundetårn efter vi var i byen, før der hvor jeg er nu og efter træstammen, og nu går jeg i seng med støvlerne på, men Marie råber hvorfor er du ikke stået op og sådan vågner jeg ikke op som mig selv, men sover videre på en anden måde osv.
Der var breve der gjorde hende helt de andre fra klassen tog mig med ud på hor.
En gammel mand sagde til mig eller der er ingen gammel mand, der siger en skid til mig, de savler på række foran stationen og skæg ned til lårene skægget som skyggen af hvert ben, en efter en som hvert ben skubbede til hver sin del af skægget. Skægget, skyggen. Ha ha ha.


Skriv et svar

