vi taler om søjler af blomster i sale hvor teenag

bridges, construction, pictures, words

Add New Post

på 21. november 2010

Tanker som tankeangst maskine, maskinangst skinangst skinansigt, jeg hopper så meget længere på ét ben end nogen tanker nogensinde har lavet. Du kommer her til mig uden noget navn uden et ansigt, det eneste ansigt du kan vise mig er din puls i et hæsblæst raseri eller et forsvundet rum af tilgivelse. Støvet står over søen helt stille og holder solens lys i sig, støvlysbeholder, stål mellem tænderne, jern eller blod smager i munden som munden der har vendt sig selv udad eller krænget sammen mellem øjnene på et barn. Det giver genlyd, ekko, nogen kalder det et ekko, sådan et giver det, ha ha ha, et ”ekko” ”okay”, et ekko kommer gående gennem skoven med øjnene på fingre som stilke ud af kroppen. Jeg taler så hurtigt at jeg ikke ved hvad du har sagt til mig nogensinde, jeg taler så hurtigt at ordene rejser bagud i tiden, så tiden giver mig en krammer, jeg trådte ud af døren og solen havde stadig morgensko på og vi gik sammen ned i kiosken, der manglede kaffe derhjemme, jeg ved du ikke kan skrive uden kaffe. Solen var lys og gaderne. En bil der kom forbi med en meget træt mand inde i, bilen med en mand inde i, bil med en mand inde i, inde i en bil sidder der en mand.


Skriv et svar

