vi taler om søjler af blomster i sale hvor teenag

bridges, construction, pictures, words

på 6. november 2010

I og med (selv)bevidstheden en indtræden i Historien fiktionen om dit eget liv fx.
“Det tomme tegn “jeg” er bundet til sprogudøvelsen og røber den talende som talende.” Jeg vender hendes æg
i den spejlende sol. Glimter som rock hard sten i BEVÆGELSE NEDAD fra klinten. Inden i dine tænder
er der en meget stor ensomhed. Inde i dit ensomme lille skidne hjerte
er der længere mellem ordene. Jeg trækker et symbol ud af munden og slår mig selv i hovedet med det til jeg stikker af.


Skriv et svar

