vi taler om søjler af blomster i sale hvor teenag

bridges, construction, pictures, words

TV er en luder, din sommerherlighed har strømper på i varmen

på 28. oktober 2010

Den ene kat der går rundt foran mine fødder kalder jeg Kiksi, og den anden hedder ikke noget endnu, men jeg overvejer hvorvidt jeg burde gøre det, den kunne fx hedde et mytologisk navn eller et gammelt græsk, måske med poesi dryppende ud af sokkerne, der er intet at bruge det til i en verden der tørker. Den ene er grå den anden er også grå, jeg kan ikke kende forskel på dem, kun ved at den ene går rundt ved min ene fod plantet som en pæl i himlen og den anden går rundt ved den anden. Okay okay. Intet kommer an på varmens dampende grib i dit smil så længe du ikke sælger dig selv til en ond kapitalist, hvorfor egentlig ikke. Stolen jeg sidder på har stået her så længe nogen kan huske, midt i den her skov af gamle træer og damp der altid driver rundt her og suser mellem stammerne og taler med hinanden indtil små uforståelige kommer farende på ryggen, kafka. Du griber din skål komma skål skål! og falder forover i en bunke af støv så høj som månen.


Skriv et svar

